Hantera och gör din beställning av content via vår self-service
Vi förstår att du kanske vill ha ett sätt att ha full kontroll över dina beställningar hos oss. Det är anledningen till att vi har skapat en plattform som ger dig allting du behöver. Utöver det kan du lägga en order när du än vill. För att komma igång är det enda du behöver göra att skapa ett konto till vår självbetjäning.
Kom igång med vår self-service
När du är klar med att skapa ett konto för Topcontents self-service kommer du omedelbart få dina inloggningsuppgifter. När du har loggat in på ditt konto kommer du till din egen dashboard. Därifrån kommer du ha full kontroll över dina beställningar. Det innebär att du kan göra nya beställningar, hantera existerande beställningar och fylla på saldot på ditt konto.
Du får ett mejl från oss så fort en beställning är färdig och den har skickats tillbaka till dig. På så sätt behöver du inte hela tiden kolla din dashboard efter beställningar som du väntar på. Efter att du fått ett medelande om att en beställning är klar kan du välja att logga in i systemet för att kolla igenom den. Om du är nöjd klicka bara på “godkänn”.
Self-service du kan lita på
Vi blir alltid glada när våra kunder klickar “Approve” och vi strävar efter att fortsätta leverera tjänster som våra kunder är nöjda med. För att göra det försäkrar vi att vårt team enbart består av professionella skribenter. Om du mot förmodan inte skulle bli nöjd med vad vi levererat kan du klicka på “Decline”. När du gör det kommer texten skickas tillbaka till vårt produktionsteam för omarbetning.
När du skickar tillbaka en text kan du lita på att vi gör vårt bästa för att uppfylla dina förväntningar. Vi kommer fixa varenda problem som kan förekomma gällande din beställning, där vi noggrant följer din feedback. Notera att du måste ha pengar på ditt konto innan du kan göra en beställning så att processen blir så enkel och snabb som möjligt.